Fitt ételek tárháza

Diétás ételek receptjei

Fehérjés Madártej (Szénhidrátmentes, zsírszegény)

2017. február 28. 12:40 - imeonkvcs

img_9687.JPG

Amióta diétázom, arra vágyom, hogy egyek egy jó madártejet, viszont sajnos nagyon zsíros és rengeteg cukor van benne, ezért nyilván nem fér bele még a lazább időszakokba sem, viszont egyik este azon gondolkoztam, hogy tulajdonképpen simán össze lehet hozni még a legszigorúbb diéta idején is, mivel nem kell hozzá semmi más, csak vaniliás fehérje, tojásfehérje és egy kis édesítő. Gyorsan ki is próbáltam, hogy valóban megoldható-e, így megszületett a tökéletes diétás madártej, ami tele van fehérjével, szénhidrátmentes, és szinte zsírtartalma sincs. Íme:

Hozzávalók:

  • 3 tojásfehérje
  • 2 adag vaniliás ízű fehérjepor 4-4,5dl vízzel kikeverve
  • 2 ek eritrit

Elkészítés:

A fehérjeport kikeverjük 4-4,5dl vízzel (kevesebb vízzel krémesebb, sűrűbb állagot lehet elérni, ami szerintem indokolt egy madártejnél)
A habhoz felvertem a 3 tojásfehérjét egy kézi habverővel, beleraktam a 2 kanál eritritet, majd amikor már elég kemény lett a hab, kanállal kiszaggattam egy tányérra és 1(!!) percig mikroztam őket, így pont tökéletes állagúra főttek meg. Tovább nem érdemes melegíteni, mert összemegy és nagyon szivacsossá keményedik a hab.
Beleöntöttem egy tálba a fehérjét, ráraktam a habokat, majd pár órára a hűtőbe raktam, hogy jéghideg legyen mire megeszem. Isteni volt! :)

1 adag tápértéke:
kcal: 111; szénhidrát: 1g; zsír: 0,35g; fehérje: 26g

100g tápértéke:
kcal: 43; szénhidrát: 0,3g; zsír: 0,13g; fehérje: 10g

img_9691.JPG

img_9697.JPG

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitt-etelek-tarhaza.blog.hu/api/trackback/id/tr7312300639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
head.h1 { text-shadow: 10px 10px 10px black; }