Fitt ételek tárháza

Diétás ételek receptjei

Bemutatkozás

2017. február 28. 06:26 - imeonkvcs

Sziasztok!

Mivel mostanában egyre több ismerősöm noszogatott, hogy kezdjem el egy blogon összeszedni a diétás receptjeimet és osszam meg másokkal is az én fogyós történetemet, ezért úgy döntöttem, hogy végre nekivágok és beindítom a saját oldalamat. :)

Kovács Noémi vagyok, 24 éves és lassan 3 éve kezdtem meg az életmódváltást, ami alatt közel 40 kgtól sikerült megszabadulnom. Általános iskolás korom óta problémáim voltak a súlyommal, mindig is kövér kisgyerek voltam, de egy darabig nem foglalkoztam vele, majd ahogy elkezdtem növekedni, rájöttem, hogy ez nem mehet így tovább.
Nagyjából 14 éves korom óta igyekeztem figyelni az étkezésemre, de a várt eredmény sajnos nem akart megérkezni, amit akkor még annak tudtam be, hogy nagyon mozgásszegény életmódot éltem és hiába fogom vissza a nasikat/kenyeret/köreteket. Megpróbáltam rengeteg hatásosnak hitt diétát, de sosem értettem, hogy másoknál miért működik és nálam miért nem, majd 20 éves koromban felkerestem a háziorvosomat, aki addigra már tudatában volt, hogy próbálkozom a fogyással, de valamiért mégsem akar beindulni a dolog.. elküldött endokrinológiára, ahol fél év kivizsgálás után kiderült, hogy hipofízis adenómám van, ami egy gyógyszerrel kezelhető hormonbetegség és valószínűleg emiatt nem jött össze eddig a fogyás, bármennyire is próbálkozom vele.

2014 májusában elkezdtem a gyógyszeres kezelést, ami önmagában nem hozott sok eredményt, ezért úgy döntöttem, hogy akkor már csináljuk nagyban és átváltottam tiszta étkezésre, továbbá elkezdtem mozogni. :)
A diétám lényege az volt, hogy mindent ettem, csak más alapanyagokból raktam össze az ételeket és igyekeztem figyelni arra, hogy este már ne legyen szénhidrátos a vacsora, több fehérjét vigyek be mint korábban és nagyjából 3 óránként egyek.
Ezzel a módszerrel közel 30 kgtól sikerült megszabadulnom úgy, hogy közben egy percig sem volt szenvedés a diéta, rengeteg szuper ételt ettem, amik receptjeit mostantól ide fogom kirakni, hátha másnak is a segítségére van. :)

Jelenleg versenydiétán vagyok és összesen -40 kgnál járok, mivel szeretnék egy komolyabb fizikumot is összehozni magamnak, de előtte mindenképpen le akarok pucolni magamról minden felesleget, aztán pedig jöhet a tömegelés. :)

n.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitt-etelek-tarhaza.blog.hu/api/trackback/id/tr212300015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
head.h1 { text-shadow: 10px 10px 10px black; }