Fitt ételek tárháza

Diétás ételek receptjei

Mit eszem egy nap? - avagy hogyan fogyjunk le éhezés nélkül 1.

2017. augusztus 24. 12:27 - imeonkvcs

kajapakk.jpg

Mára egy olyan kajás posztot szánok, ahol bemutatom, hogy mit eszem egy nap, mivel sokan kérdezgetik mostanában, hogy épül fel egy napi étrendem, hogy bírom egyáltalán tartani a diétát.

Az a helyzet, hogy nekem nagyon könnyű dolgom van, mert imádok sütni-főzni, ezért szívesen kísérletezgetek különböző receptekkel, mivel a bolti termékeket általában nem eszem meg - hiába van eladva diétásnak - emiatt viszont simán el tudok készíteni olyan ételeket is, amik kicsit feldobják a hétköznapi csirke-rizs témát (bár én hónapokig képes vagyok elvegetálni a csirke-rizs kombóval is).

Nagyjából így tevődik össze egy átlagos napi étkezésem, mennyiséget szándékosan nem írok, hiszen mindenkinek más kalória és makrotápanyag szükséglete van, de azért így is tisztán látható, hogy nem kell éhezni és belehalni abba, ha valaki diétázik, mert én például bőven többet eszem, mint dagi koromban, mégis lefogytam kb 45 kg-t, úgy hogy folyamatosan ettem, csak okosan táplálkoztam és megválogattam az alapanyagokat. (mindenféle lisztkeverékek nélkül!)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fitt-etelek-tarhaza.blog.hu/api/trackback/id/tr712776340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Burgermeister 2017.08.25. 06:26:47

Például ez amit leírtál kalóriában mennyi?

imeonkvcs 2017.08.25. 08:08:00

@Burgermeister: én általában 1300-1500 kcal között étkezem/nap, attól függően, hogy mit edzek az adott napon és mennyire intenzíven. ez konkrétan 1451 kcal-ra jött ki az én mennyiségeimmel számolva. :) (90g szénhidrát, 150g fehérje, 45g zsír (leginkább jó zsírokból, pl: lenmag, olíva)
süti beállítások módosítása
head.h1 { text-shadow: 10px 10px 10px black; }